Toimitusehdot

Voimassa 1.5.2020 alkaen.

Yritystiedot

Asiakaspalvelu

Tilaaminen

Maksutavat

Toimituskulut

Toimitusaika

Peruutus

Palautusehdot

Lunastamaton paketti

Ongelmatilanteet

 

Yritystiedot

  • BabyDot Tmi, Y-tunnus: 3087515-8

  • Vasamakatu 3 B 18

  • 04230 KERAVA

  • Puh: +358 40 6804 048, arkisin ma-pe klo 9-15

  • Sähköposti: diana@babydot.fi

  • www.babydot.fi

Myytävät tuotteet ovat enimmäkseen käytettyjä. Tuotteet myydään siinä kunnossa, kuin ne ovat myyntihetkellä. Ota tämä huomioon ennen tilauspyynnön lähettämistä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 

Sovellamme käytettyjen tavaroiden myynnissä arvonlisäverolaissa (AVL 79 a §) tarkoitettua marginaaliverotusmenettelyä. Tästä johtuen myytävien tavaroiden arvonlisävero on 0 %. Mikäli tuote on uusi ja käyttämätön, hintaan sisältyy arvonlisävero 24 % ja sitä mainitaan erikseen.

 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

  • Sähköposti: diana@babydot.fi

  • Puhelin: +358 40 6804 048, arkisin ma-pe klo 9-15

Tilaaminen

BabyDot myy pääosin käytettyjä tuotteita ja tarjoaa henkilökohtaisen palvelun tuotteiden kunnon kuvaamisessa. Tuotteiden tilaaminen tapahtuu täyttämällä ja lähettämällä "Lähetä tilauspyyntö” -lomake sekä maksamalla sovitut hinnat. Täyttämällä tämän lomakkeen sinun katsotaan tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilauspyyntö muuttuu tilaukseksi, kun maksu on suoritettu. Tilaus lähetetään asiakkaalle kun maksu näkyy tilillä.

Tilauspyynnöt käsitellään sähköpostitse, josta käy ilmi sovitut tuotteet, hinnat ja toimitusaika. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilauspyyntösi mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilauspyynnössä olevien tuotteiden kanssa.

 

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauspyynnön yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista, emmekä vastaa Postista johtuvista viivästyksistä.

 

Maksutavat

 

Maksupalveluna toimii MobilePay ja tilisiirto. MobilePayn kautta maksetaan BabyDotin puhelinnumeroon +358 40 6804 048. Tilisiirtona maksetaan tilille Diana Tulea Walton FI53 3939 0059 9679 68.

 

Toimituskulut

 

Tuotteet toimitetaan Postin kautta joko kirjeenä tai pakettina. Toimituskulut sisältävät lähetyskulut ja pakkauskulut. Yli 100 euron ostokset lähetetään ilman toimitusmaksua. Ostokset on myös mahdollista tulla hakemaan Keravalta osoitteesta Vasamakatu 3 B 18 postittamisen sijaan.

  • Kirje: 3,50 €

  • Pakettikoko XXS: 4,90 €

  • Pakettikoko S: 5,90 €

  • Pakettikoko M: 7,90 €

 

Toimitusaika

 

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja tuotteesta riippuen. Tilaukset lähetetään sovitusti riippuen saatavuudesta ja korjaustyön kestosta. Tuotteet toimitetaan Postin kautta joko kirjeenä tai pakettina. Asiakas saa seurantatunnuksen vain jos tilaus lähtee pakettina. Kirje-toimituksissa ei ole mahdollista saada seurantatunnusta.

 

Peruutus

Mikäli haluat perua tilauksesi, tulee se tehdä ennen kuin tilaus luovutetaan kuljetusyhtiölle. Peruutus tulee tehdä ensisijaisesti ilmoittamalla siitä soittamalla meille tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen diana@babydot.fi Emme vastaa peruutuksen aiheuttamista kustannuksista mikäli se on tehty toimitusvahvistuksen lähettämisen jälkeen. 

Palautusehdot

Kaikilla BabyDotilta ostetuilla tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Myyjälle tulee tehdä palautusilmoitus, johon tulee merkitä nimi, osoite, puhelinnumero, maksupäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen diana@babydot.fi

Tuotteet tulee palauttaa alkuperäiskunnossa 14 päivän kuluessa palautusilmoituksesta. Uusia tahroja, reikiä, kulumia ym. ei hyväksytä. Mikäli tuote ei ole siinä kunnossa kuin toimitushetkellä, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. 

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Hyvitämme palautuksesta aiheutuneet kustannukset ainoastaan reklamaatiotilanteissa. 

Tuotteen vaihto on mahdollista, jos korvaava tuote löytyy varastosta. Huom! Tuotemäärä on rajoitettu, koska varasto on pieni. Vaihdossa asiakas maksaa palautuskulut ja BabyDot maksaa uudet lähetyskulut.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituksesta aiheutuneet kustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostiosoitteeseen diana@babydot.fi tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tee reklamaatio Postille välittömästi.

Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yhteystiedot

Yritys: BabyDot Tmi (Y-tunnus: 3087515-8)

Nimi: Diana Tulea Walton

Osoite: Vasamakatu 3 B 18, 04230 Kerava

Sähköposti: diana@babydot.fi

Puhelin: +358 40 6804 048

Arkisin: ma-pe klo 9-15

©2019 by BabyDot.